nba_ceza master lig değilde normal ligde oynasam yine şampiyonlar ligine gidebiliyormuyum tabi şampiyon olsam normal ligde
jeetlee Zaten oyunun en saçma yönüde bu Fifa nın o yönü daha iyi Pes 2008 de inşallah olur hadda konami kupası yerine şampiyonlar ligi olsa çeşke