arkadaşlar üye de resim nası yapıyosunuz.:rolleyes:
kontrol panelinden avatar resmi die biyer var ordan resmini koyabilirsin;)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: