ssserkannn Ekibe yeni katıldım (: Her iki taraf içinde hayırlı olması dileğiyle ... Borussia Dortmund 07-08 Set Download
03Gs1905 Wevodaki dark nero kadar kaliteli kitlerin var serkan tbrk edeirm.. ;) Msn'e eklersin beni.. ;) Profilimde var msn..:)
Zombie Ali Gerçekten de Çok Güzel..Kaleci Formalarıyla Birlikte G.Saray Full Set Bekliyoruz. (Bu Arada Hoşgeldin)
ssserkannn Yorumlar İçin Teşekkür Ediyorum. 2 haftalık bir süreçte burda olmayacağım. Kendinize İyi Bakın Formada Hatalar olabilir. Gelince Düzeltip Arsenal Set yapmayı düşünüyorum (: Arsenal Third 07-08
ibrahimkarakus 3 büyüklerin 2007-2008 sezonu formalarini ariyorum. bulduklarimda problemler cikiyor. lütfen formalari Dosya halinde koyan olursa sevinirim...