JacKSpaRoW arkadaşlar malum türkiyede 6+1 oldu yabancı sayısı bunu editörden oyuna nasıl ekleyebiliriz bilgisi olan warmı?
Venom Orjinal Mesajı Yazan: cracks daha güncelleştirme gelemz sanırım 2008'e..zaten yeni sezonda olcağı için uygulama. Haklısın düşünmemiştim bunu.
intern **Yabancı kontenjanları bug dosyası olarak oyuna koyulmaktadır. Editörden değiştirme şansın yok. Ama ilgili bug dosyasını bulabilir ve onu açabilecek programla açabilirsen gerekli değişiklikler yapabilirsin. (Biraz profesyonel işi)** ***intern***