Sabırölçer midir nedir? İyice sinir bozmaya başladı bu olay.
MSN'de yazışırken,bazen ilginç bir siteye girdiğimde,bazen birinden dosya alırken filan klavye birden bozuluyor.Şöyle bozuluyor.Yani atıyorum ben "r" yazıyosam orda "ğ" fian çıkıyor.Ama bu yeni metin belgesi'nde filan bozulmuyor.Saadece MSN'de oluyor.MSN'yi tümüyle kapatıp yeniden açtığımda düzeliyor.Ama çok sık olmaya başladı birilerinin başına gelmiştir kesin bu olay yardım bekliyorum :o