Evet, Transfer Yapımındaki Çoğu Kişi Kayıt Dosyalarını Kullanıyor vede Bu Kayıt Dosyaları db
dosyalarında değişiklik yapınca işe yaramıyorlar, bende bunun üzerine fifa.db dosyası ile
transfer yapımını anlatmaya çalıştım. Gayet Anlaşılır bir Şekilde Anlatılmıştır vede
Transfer Yapımını Öğrenmek isteyen arkadaşlar için :
http://ydmobilya.com/kerem/transfer.html
Diğer Yardım Paketi Özelliklerinden Faydalanmak için :
http://ydmobilya.com/kerem/
Herkese Kolay Gelsin.