cannerd beşiktaş ile master lig yapıorum.çok güçlü olunca zevki çıkmaz die çok iyi oyuncu almadım.forvete koydum huntelaar ve rafael sobis i bütün maçlar 6-0 , 7-0 bitiyor.ne önerirsiniz.ya da siz ne yapıorsunuz??
sari__lacivert ayni sorun bendede var ama malesef bunun bi cozumu yok.. sen en iyisi benim gibi yapıp ,ilk 5 macini kaybet o zaman bi stresli oluyoki sorma