cannerd slm.elimde gol sevinci ses dosyaları var.bilindik bir dosya.bunu versem onu o_sound a akkarabilecek bi arkadaş var mı? (ama bütün o_sound dosyası olarak diil.çok büyük olur. patch olarak) dosyalar .wav
_wOLFMan_ mad_dragon bişi sorcam ben yeniyim daha belki konuyla ilgili deil ama yama yapımcısı nsl olunuyo
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: cannerd http://rapidshare.com/files/43032242/ses.rar.html link açılmıyor! Orjinal Mesajı Yazan: KrAleX10 mad_dragon bişi sorcam ben yeniyim daha belki konuyla ilgili deil ama yama yapımcısı nsl olunuyo yama yaparak :D
cannerd bende link açılıor.neyse bak tek tek upload ettim. gool ---> http://rapidshare.com/files/43193835/FM_crowd_goal.wav.html ahhhh ---> http://rapidshare.com/files/43194068/FM_crowd_near_miss.wav.html
Roberto.Carlos3 liverpool dan meshur yeeeeeeeeee sesi 0_sound da hangı dosyaya import edicem sölermisiniz söleyip ve o sesi verirmisiniz
carsi_ulan evet nereye importlayacaz???? birde bu gol sesleri her ülkenin ayrı mı yoksa ayrı ayrı mı ispanyanında bi dosyası var mı???
Nigo1907 bi yer ımportlamayın adx convertır var onu kullanıp ımportlıcz ama nereye ve nası oldunu tam bılmıom ben cevırebılsem bı sorun yasamayız ancak cevıremıyom mad dragon yardım ederse olur bu ıs...