Orjinal Mesajı Yazan: by_ronaldinho
Oyun çıktı.Bugün cd'cilerde gördüm adam Fifa 08 çıktı dedi ilk başta inanmamıştım ama görünce inandım şimdi almaya gidiyorum.
İşte al sana birtane salak, Cd"cide gördüğünde niye almamıştında, şimdi tekrar almaya gidiyorsun. Kolpa adam.
Oyun Eylül Ayında Çıkacak. Sırf şu mesajı yazmak için girip,üye olmayın.