caner_bjk yha bende we9 var sistem gereksimleri yetioda artıo bile ama oyun çok fena kasıo bi yardım eder misiniz
Venom **Forum kurallarına göre konu ile ilgisi olmayan "Yardım edin, Lütfen bakın" gibi başlık kullanmak yasaktır.** *Konunun başlığı bir seferliğine olmak üzere düzenlendi.*
semihler bak caner we9 bendede kasıyor ama setting ayarlarından çönürlüğü 640-480 ayarla orda birşey daha var onuda low yap hadi iyi oyunlar
Forza Karakartal semihler'in dediği doğru öyle dene birde pencere modunu da dene.Bu arada,senin 07-08 kadrolarının linki hala sağlam helal olsun.
by_kLankraL arkadaşım settings'e grdikten sora orda display var orda quality olan yeri medium yap yine kasarsa low a indir hadi ii oyunlar