Orjinal Mesajı Yazan: tracymusty
ARKADAŞIM BENİM GÖREVİM DEİL AMA BÜYÜK HARFLERLE AÇILAN KONU BAŞLIĞI YASAKTIR...
Arkadaşım, büyük harflerle mesaj yazmak da yasaktır.
Forum kurallarına göre tamamı büyük harflerden oluşan başlık ve mesaj yazmak yasaktır.
Başlık bir seferliğine olmak üzere düzenlendi.