arkadaşlar uzun zamandır cm-fm oynuyorum ancak hiçbi zaman ilk sezonumda başarı elde edememişimdir:)biçok taktik, biçok antreman programı denedim ama hiç başarılı olamamıştım taaki şans eseri bulduğum bi taktike kadar.taktik aslında basit ancak çok faydalı deplasman ya da iç saha fark etmiyo çok pozisyona girebiliyosunuz ve bolda gol atabiliyorsunuz.ben beşiktaşta kullanıyorum bu taktiği ve ilk sezonumda bütün ama bütün kupaları aldım.uefa biraz balık oldu(finalde palermo vardı artık dier rakiplerin kolaylığını siz tahmin edin) ama sonuçta kupa:D sezon sonunda valencia dan teklif geldi ancak kabul etmedim.bilemiyorum ben ilk sezonumda ilk defa bu kadar başarılı oluyorum o da bu taktik sayesinde.umarım işinize yarar



bu da taktik
http://rapidshare.com/files/42891560/YKG_taktigi__Besiktas__Sep_2007_.tac