Ume karpuzu ile ünlü d.bakır'da yaşamama rağmen karpuzun tadını bilmem o kadar alırlar ama ben ağzıma bile sürmem evde nedenini bende bilmiyorum heralde çekirdeklerinden dolayı yemek istemiyorum.. ama tadını bilmiyorum
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Ume karpuzu ile ünlü d.bakır'da yaşamama rağmen karpuzun tadını bilmem o kadar alırlar ama ben ağzıma bile sürmem evde nedenini bende bilmiyorum heralde çekirdeklerinden dolayı yemek istemiyorum.. ama tadını bilmiyorum Tadını bilmio msn?:eek:
cracks onunki tamamı ve yarısıydı.benimki bi bölümü 6-7de 1i nerdeyse:D ama çok eğlendik orası ayrı:D
Anxiety Valla gülüyorum. :D SCN Gelenksel Yaz Karpuz Festivalleri adı altında karpuz yarıştıralım.1. belli tabi ama 2. merak konusu. :P
Cesc Bide bizi düşün:D Koptuk:D:D Olm kestim karpuzu ya:(:D Söleseydin saklardım onu. Onun gibi bulmak zor ya:) Ama yinede yarıştırabilirz. Kesik de olsa iddialıyım:D
ŞANLI_ Karpuzu Çekirdekleriyle Yerim. :) Ara Öğünlerde Genelde. Güzelim Ayvalık Tostları, Boyozlar, Simitler, Kumrular... varken tercihlerim arasında bile değildir karpuz Kahvaltıda..
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Pezo enes 16 sene önce yani 1 yaşındayken böle bi halde olabilir mi sence ? Çık Çık Çık .. Uff be ulas..