capurro22 arkadaşlar fifa07 için sunset yaması varmı.sunset ne diyecek olusanız mesela süperligde 16 da maç olunca böle güneş batargibi oluyo stadın gölgesi sahay vuruyo öyle bi yama.yardımcı olursanız güzel olur
Ayrton Senna Da Silva Sunset = Gün Batımı Bu oyunda sadece Veltins Arena stadında var diye biliyorum. Sanırım bunun için bir yama yok.
capurro22 2-3 stadda daha var diye biliyorum hava koşullarının hangi programlarla olduğunu bilen varmı
capurro22 arkadalar gece mavisi gibi bi yama varmı acaba sunset için.ayrıca gece mavisi yamasının bütün stadlar için olanı çıkacakmı
Vanquish Ben denemedim ama gece mavisi için suptortion'un şöyle bir yaması var,belki işinizi görür.. http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1332/Stadyumlar-Gece-Maci-Gokyuzu-Yamasi
capurro22 yok kardeş yanlış anladın sunset için öyel bi yama varmı diye sordum ayrıca o dediğin yamayı biliyorum her stadda olmuyo 30 stadda var tsl stadlarında olmayınca işime yaramaz
Vanquish Sunset yaması hiç görmedim ve duymadım,aslında olsa gayet güzel olur,ben şahsen genelde gündüz maçlarını tercih ediyorum,kapalı hava zaten sıkıyo,ama sunset güzel gözüküyo.Estedao Luz ve Dragao stadlarında olduğunu biliyoum sadece..