_wOLFMan_ bişi daha flip-flap hareketini yaparken bazen sağ gösterip sola ve sola gösterip sağa pas atar yorumları bekliyorun
xbilinmezy arkadaşlar bu topu kaldırma hareketini nasıl yapılıyor o kadar ugraştım yapamadım detaylı bir şekilde anlatırsanız sevinirim
xbilinmezy birisi şu topu kaldırma olayını net bişekilde yaza bilirmi okadar denedim yapamadım sinir oldum iki duşa aynı andamı basacaz tek tek mi nasıl yapacaz şu hareketi detaylı bir şekilde yazın pls...
PeaCeMaC Birlikte değil sırayla basmalısın. Bir de settings bölümündeki ayarlarda tuş yazmak yerine tuşa tıklayıp onun yerine atayacağınız tuşa basmalısınız.
xbilinmezy şu topu kaldırma hareketini yapan arkadşlar bize bir yardımcı olun bizde yapalım nasıl yapıyorsunuz tam olarak tek tek mi basacaz tuşlara yoksa ayrı ayrımı aynı andamı_? ayrıca ( < ) bu tuş joistikte hangi tuş oluyor_?
_wOLFMan_ bu arada tuş ayarlarını yaparken değiştireceğiniz tuşuun işaretine yani üçgeni 'w' yapacağız üçgen işaretinin üstüne basıyoruz karşımıza push any button yazısı çıkıyor 'w' ya basıyoruz değişiyor
Canerdude Orjinal Mesajı Yazan: Nigo1907 hocm saol ama bazıları joıtıkle olmuyo mu bılmeynler ıcın solıım dedm topu kaldırma gamepad ile analog stick i yukarı asagı veya sağa sola ittirerek oluyo. tam emin diilim. ikisnden biri.benim gamepadde problem var da. x ve y eksenlerinin yerleri değişik.