Bunuda D-smarta kaptırmamışlar,iyi olmuş.
Orjinal Mesajı Yazan: S n i p e r
zor bi maç olcak Ercan Taner olsa bari spiker nede olsa Show-lig tv kardeş kanallar :)
Ercan Taner olunca maçın zevki 2 kat artıyo :) keşke olsa ama o televoleyi sunan adam oluyo genellikle.