merhaba arkadaslar ben arsenal takımını calıstırıyorum bu 3. senzonum 2 sezon önce ardayı aldım daha sonra 2 oyuncu daha aldım fakart oynatamıyorum futbolcunun yanında izn cıkıyor bunun nedeni ne olabilir ve nasıl oynatabilirim şimdiden tesekkur ederim...