Arkadaşlar henüz forma yapım çalışmalarına başlamadığım için size,hazırda bulduğum İnter 2007/2008 iç saha formasını sunuyorum.İnter'in alışık olduğumuz klasik mavi-siyah çubuklu formasının aksine bu sene,iç sahada farklı bir formaya dönmüşler,bu arada Fenerbahçe'nin de bu sezon klasik çubuklu formayı kullanmayacağını duydum,bilgisi olan arkadaşlar varsa bizahmet bizi aydınlatsın,keyifli oyunlar..(Fifa4fans.com sitesinden alıntıdır.)
Download link:
http://files.filefront.com/inter+2008+home/;8006708;;/fileinfo.html


