Yaa Beyler önceleri kasılmanın "k" si bile yokken oyun şimdi baştan aşağı kasılma oldu. Hele de meneger mod oyun modu deil işkence modu sanki... sistem özellikleri şu:
=> 512 mb ram
=> 3,20 ghz
=> geforce fx 5500 ekran kartı (256 mb)
bilen warsa lütfen yardım etsin.Şİmdiden tşkrler...