ahmetcntrk arkadaşlar fifa 07 de fb ile gol atınca adam tam sevineceği zaman oyundan atıyor,Ama bu olay sadece fb için geçerli diğer takımlarla öle birşey olmuyor kafayı yicem yardım ederseniz sewinirim...
LuNaT1C 9823402709234781023 kere sölememiz mi lazım neyse düzeltiyorum bu seferlik lütfen dikkatli ollaım,okuyun şu forum kurallarını.
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: ua__seko kardeş ağzınla söylüyon ya fb de oluyo oyunda bileşike yapıyolar ondan:):) :D :D :D
pesdelisi2 **cıvıtmayın bu 1-2.'si hangi yamalar yüklüyse yamayı çıkarana sor.eğer yamasız fifa 07 ise oyunu yeniden yükle sorun kalmaz... ii oyunlar**