arkadasim o-editi acarken poc editorde bin dosyasini secim alttakı tusa basiosunya,işte o-editte save yaptıktan sonra o pocda bastıgın tusun yanına bır tane daha tus gelıor.ona basacaksın..yani o-editte yaptıklarını bin'e aktarıcaksın teşekkür ederim arkadaşım oldu bi sorum war gözleri ayarladık burunu olmadı senin önerebilşceğin bişey warsa yazarsan seviniim şimdiden saol:D