arkadaşlar ilk forma deneyimimdir yorumlarınız bekliyorum
ilk forma ama çok ii helal
çok guzel tebrikler
saolun kendimi bu konuda dahada
geliştireceğim
bencü güzel ama renkler fazla koyu geldi
ama kardeş yeni formalrın rengi de böyle
GÜZEL KARDEŞ EMEĞİNE SAĞLIK
nerden indircezz.....???
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: