ehm arkadaşlar en baştan söyleyeyim. telefon konusunda tam bir kara cahilimdir :) ona göre teknik terim kullanmadan açıklayabilirsek iyi olur. neyse şimdi bende samsung e200 var hafıza kartı da var ve bilgisayarımda da Samsung PC Studio yüklü... şimdi ben bu Samsung PC Studio dan telefona bir şey aktardığım zaman telefonun kendi hafızasına alıyor.. daha sonra amele gibi taşıyorum bunları :) Samsung PC Studio nun direk hafıza kartını görmesi gibi bir olay olmalı diye düşünüyorum ama o kadar aradım bulamadım..
kullanan arkadaşlar ya da bilen birileri açıklayabilir mi?
edit: samsun ne ya samsung olucak tabi :))