ahmetcntrk GS dan face ler lazım , sabri,arda,necati nin facelerini verirseniz çoooooooooook sevinirim....
onursavar merhaba kardeşim ben creation master 07 yi indirdim yükledim hatta masaüstüne simgesi bile geldi açılmıyor tıkladığmda uygulama düzgün olarak başlatılamadı diyor ve kapanıyor bana yardımcı olabilirmisin şimdiden teşekkürler.
ahmetcntrk kardeş sen bunu bilgisayarına kur ok düzelir NET.Framework 2.0 link: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=40&id=1375 hadi kolay gelsin bunu yükle sonra programı çalıştır düzelir...