Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
15i nasıl yaptınız ya 2 gündür kafayı yedim :S 2 kere ulaştım ikisindede renk yanlış çıktı renk ne olcak ?
abi 15 sanırım labirent olan bölümdü. Ben bu bölümde açıkcası hiç uğraşmadım. Direk "Başla" dedikten sonra çok hızlı bir şekilde tam ortaya getirdim. Çok hızlı olursan, çarpmıyorsun da. :) Sonrası zaten biraz da şansına bağlı doğru rengi bulmak açısından. Ama önemli olan ortaya gelmek.
Ben o bölümü 2 dakikada geçtim. :)
17'de xnview programıyla denemediğim birşey kalmadı. Artık yapanlardan yardım bekliyorum.