Siteye mesaj gönderdim sitenin açılması için tahmini bir süre belirtin diye.Gelen cevap şu:
"Merhaba,
Muhtemelen 2 ay içinde. Kusura bakmayın... İyi güler dileriz
gyzem admin
30 Ağustos demişlerdi şimdi 2 ay içinde diyolar.Bana bu site bi daha açılmayacak gibi geliyo.