Cesc :hö Nsl yani? IE'yi açamıo msn? Bnde 2sinde de oluyo. Bnce siteden kaynaklanıo ve bi ark.ta böle bişe söledi. Sitede değişim yapılıomş. Ondan sanırım. Bnde 3te kaldım sora onu Samet sayesinde geçtim linkini alıp, ama 4te aynı tip. Bnde bıraktım düzelene kadar..
crazzy21 e peki bu IE nasıl açılıyo? bilmiyorum. yani bence bilmemek değil öğrenmemek ayıptır. e bende öğrenmeye çalışıorum... :D:);)
Tearaway sanırım arkadaşlar internet explorer dan bahsediolar internet explorer nedir ahanda budur :) Shot at 2007-07-16
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway sanırım arkadaşlar internet explorer dan bahsediolar internet explorer nedir ahanda budur :) Shot at 2007-07-16 Ewt aynen bu:) Simgeyi çift tıklayınca açılıo(dierleri gibi), zor ve deişik bi yanı yokki:)
Immune Olay Olay Olay! Beklenen mesaj geldi ayrıntılar birazdan... Byler şoktayım bu ne demek şimdi ya!Allah'ım bu nası bi heyecandır!:o Yanlız oyun Fenerli çıktı iyi mi?:P Sanırım o tarihte ve dakikada olan olcak.Yine sabır :o
LuNaT1C harbi be püü fenerli çıktı..!:o evet bence de 19unda saat 7 yi 7 geçe gelicek herkese böledir umarım :cool: EDIT:ahan şimdi baktım maile junk maile aynısı gelmiş:cool: bekliyek bakalım
crazzy21 Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway sanırım arkadaşlar internet explorer dan bahsediolar internet explorer nedir ahanda budur :) Shot at 2007-07-16 IE bu muydu şimdi... bende başka bişey sanmıştım beah... :D:D:D neyse ok o zaman ama insan explorer falan yazar oraya aramızda cahil olanlar da vardır bekli dimi (BEN);)
Venom Geçen gün af çıkmıştı, sen faydalanmadın mı o aftan? 19'unda ben ancak saat 22 gibi online olurum. Bensiz başlamayın:)
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Venom Geçen gün af çıkmıştı, sen faydalanmadın mı o aftan? Bugün Oldu Olay:D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Venom Geçen gün af çıkmıştı, sen faydalanmadın mı o aftan? Bugün Oldu Olay:D Yaklaşık yarım saat önce. Tanık oldum:D
CheRyy arkadaşlar bu tarihte dünyanın her yerinde saat 19:07de fenerbahçenin 100.yıldönümü kutlanacakmış.ama ii de cevap nereye yazılacak ne olarak hiçbi yol bulamadım ben :S
Immune Orjinal Mesajı Yazan: CheRyy arkadaşlar bu tarihte dünyanın her yerinde saat 19:07de fenerbahçenin 100.yıldönümü kutlanacakmış.ama ii de cevap nereye yazılacak ne olarak hiçbi yol bulamadım ben :S Henüz bekliceksin.Şu an bulman gereken bişe yok zaten.Yani 19/07 de o sayfa deişcek büyük ihtimalle.Ve yazılcak bi yer koycaklar oraya sen de oraya bişiler yazıp geçcen;) Yani orası değişcek öle geçicez orayı ;)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: trader123 6. bölüm yardım Nası bişeydi hatırlatırsan biz de yardımcı oluruz.Malum unuttuk kaç bölüm geçti üzerinden ;)