LuNaT1C Arkadaşla online oynarken 5-5 bitti 90 dk uzatmalara geçtik hemen frikik kullandım,bir de ne göreyim top direğin üzerinde kaldı öle:D oyuncular da bakıyor öle 15 dk onu bekledik:D İşte fotoğraf:) :D
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Yiğit Zıplayıp,Kafayla Vursaydın :D ne diyosun abi taş atcaktık da olmadı:D
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Yiğit Zıplayıp,Kafayla Vursaydın :D ne diyosun abi taş atcaktık da olmadı:D zuhahah:D