foxsel teşekkür ederim. http://www.speedyshare.com/265515402.html http://files.filefront.com/hasan+sasrar/;9241293;/fileinfo.html
Roobydal bravo foxel hele şükür pes 2008 face işine başladın. Eline sağlık kaliteli olmuş ama biraz yüzdeki patlamayı alsan tam süper olacak
Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal bravo foxel hele şükür pes 2008 face işine başladın. Eline sağlık kaliteli olmuş ama biraz yüzdeki patlamayı alsan tam süper olacak katılıyorum + bide ss leri high modunda almayı dene yada aldırmayı....ellerine sağlık
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: AliCqNnN hangısını sen yaptın len en basta kılerı sen yaptın bellı ama dıer ler pesface.co.uk dan al yapıstır yazık barı alıntı de be ben de dedım ne guzel face ler ama sadece uzuldum neyse :( Rezil adam. Flood için de özür dilerim ayrıca.
erkans24 foxsel kardeş öncelikle çok güzel face yapıyorsun. sana bir sorum var,acaba bu yaptığın facelerin fifa 2008 versiyonunuda yapabilirmisin ? istersen birazda fifacıları düşün:) çünkü senin kadar türk oyuncu facesi yapan arkadaş sayısı çok az.
_M e E r t y z_ **Bence Nedved baya iyi ama yinede T S L faceleri yapsan çok daha iyi olur Selçuk abi.**
foxsel teşekkür ederim Rodrigo Tello.....Besiktas Görevli arkdaşlardan rica etsem konuyu tekrar Pes 6 bölümüne taşıyabilirler mi acaba?