Herkese merhaba.
Güzel çalışmalar Devamını getirmen dileğiyle..
volkan yaman biraz kötü olmuş,ancak diğerleri güzel eline sağlık..
Gokhan unal'ı yapabılırmısın acaba
tümer metin yapabilrmisin
**3d modellemede biraz sorun var onun haricide çok güzel.**
sağ olun yorumlar için
gsller abi eline sağlık
sağ ol.
süperler yaa
:eek: Mükemmel
yorum niye az acaba*
Final
İNDİR
**Çok kaliteli çalışmalar.**
teşekkürler
v1
çok güzel olmuş van buyten
özellikle sergen aynısı olmus resmini koymussun sandım:D
Yorumlar için teşekkür ederim.
V.2
hocam süperler ellerine sağlık
müthişimsi:D ama daha iyisini yapabilirsin
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: