Arkadaşlar abimin pes6 turnuvasından kazandığı pes6 orjinal oyununu 35 ytl'ye satıyorum.Abimi Belki online'dan veya scn den tanırsınız R2.Zephyr.Abimiz kazandı bizde satıyoruz.Hİç açılmamış ve Orjinal'dir.Oyunu alıp online dalıp bizlerle oynıyabilirsiniz:).
İletişim:esatkoc91@hotmail.com