ahmetcntrk Forma ve minikit ... nasıl yapılır? kusura bakmayın boş yere konu açmak ietemem ama aradım doğru düzgün bişe bulamadım sadece boş forma ve minikit buldum yardım edecek war sa çok iyi olur... iyi akşamlar...
Kerem Kardeşim Bunun için Yardım Paketi Diye Araştırma yap vede Bunun için benim Yaptığım Yardım Paketini Önerebilirim : http://www.ydmobilya.com/kerem kolay gelsin
MacTavish Photoshop programı ile yapabilirsin...o boş formaları photoshop da linear burn moduna koy sonra yandaki araçlarla renklendir logo koy bunun gibi yani :)
FIFACI_09 Benim Potoşop kısıtlamalı olduğu için yok çalışmıo yapamıyom potoşop dan başka program larla olurmu