fb_37_1907 biri bana fifa menajer klasörünün içini capsli olarak gösterebilir mi mümkünse internetten inmiş olsun ama normalde olsa olur
fb_37_1907 neden kimse göndermiyo oyun için lazı oynamıyom yoksa bu güzelim oyuna kimse sahip çıkmıyo bu oyun dururken gidip fm oynuyo herkes