fırat evt benim facelerimle ilgili konularda böyle yorum yapma çok yanlış..bu arada facelerin hepsi bana ait fıratla alakası yok o arkadasım diye öyle yazmıs ama çok yanlış
diğer trpdoor un yorumnlara gelelim
carlos daha ii olabilidrdi o doğru modelde biraz hata var
hakan şükürün 2000 yılındaki resminden yaptım ve aynısı oldu simdiki hgali beni ilgilendirmez be yaptığım resme benzetiyorum
alexin resmi aynı öyleydi ve yaptığım en ii face o resmşnb aynısı
yanlara genişlemeye de isim belirtmemişin bazıalrında olabilir.bazıları eski facelerim hatalar var
ibolara gelince yaptığım enii facelerden 2 side onlar ben bjk liyim ve onlar alexten sonraki en i faceler resimlerin aynısı ben face yaparken yaptığım resme benxetiyorum adamın yüz hatları resimden resime değişiyosa bilmem:(:(
yorumun içinde sağol dostum eleştiriye açık olmadığım anlamına gelmez bu söylediklerim söylediğin hataların bazılarının olmadığıdır
tekrar söyliyim facelerin hepsi bana ait fıratla alakası yok o arkadasım diye öyle yazmıs ama çok yanlış