Hemen eleştirilerimi yapayım detaylı olarak.
Öncelikle yama çok detaylı ve başarılı. Ancak, özellikle çimler tam olmuş diyemiyorum. Sorun ise, çim dokusunun çok büyük olması. Yani çim sanki olması gerektiğinden daha yakın, ama oyuncular daha uzak gibi görünüyo ve gözü bozuyor. TV Popuplarını beğenmedim. Oyun içi menulerde çok cıvıl cıvıl çok göz alıyor.
En çok hoşuma giden, gerçek hakemlere önem verilmesi. Ama yama detaylarda kaybedio, doğrusu bizde zamanında böyle eksiklikleri çok yapardık. MEslea eğlence takımlarının logolarındaki alpha dengesizlikleri hemen göze çarpıo.
En önemli vermek istediğim mesaj ise -> ki bu herşeyi kapsıyor. Görsel ögeleri yapan arkadaşlar, gerek forma gerek face gerek çim gerek popup'lar hepsi dahil, photoshop'da çok fazla bright yapıyorlar ve renkler çok ön plana çıkıyor. Biraz saturation'larını düşürmeleri lazım. Yoksa oyun Fifa 2000, Fifa 2001 zamanındaki gibi oluyor. Gerçekçi olması için saturasyonlar düşmeli, gerçekte hiçbir cismin rengi bu kadar net olmaz. Stadyum yapan arkadaşlarda aynı sorun var, bu detaya önem verilirse çok etkileyici işler çıkacağına eminim.
Ancak yama hoşuma gitti. Güzel bi proje. Sorunsuzda çalışıyor. Daha ne denebilirki;)