saol kardeş sen menejer modda otynuyon mu similasyon yapmadan?!
kerem ben pardahakan soccercenterdan yamayı yukeldim düz maçları yapıyom ama menejer mod.da maçları similasyon yaptıgımda bi sorun yok amaaaa:) maçları ben yapınca maç bitimde bi hata veriyor ve oyunda atıyor acep neden dir o???
oyunu sildim yeniden kurdum hemn yamayı kurdum ama yine aynı sorun var:(??? yardım eddecek varmı???Very Happy
kerem ben pardahakan soccercenterdan yamayı yukeldim düz maçları yapıyom ama menejer mod.da maçları similasyon yaptıgımda bi sorun yok amaaaa:) maçları ben yapınca maç bitimde bi hata veriyor ve oyunda atıyor acep neden dir o??? oyunu sildim yeniden kurdum hemn yamayı kurdum ama yine aynı sorun var:(??? yardım eddecek varmı???:Dkerem ben pardahakan soccercenterdan yamayı yukeldim düz maçları yapıyom ama menejer mod.da maçları similasyon yaptıgımda bi sorun yok amaaaa:) maçları ben yapınca maç bitimde bi hata veriyor ve oyunda atıyor acep neden dir o??? oyunu sildim yeniden kurdum hemn yamayı kurdum ama yine aynı sorun var:(??? yardım eddecek varmı???:D