bu 20 puan üstü söylemleri doğru olursa çok iyi olur ya lise puanlarını düşürsünler yada öle bişi olsun nette yaotığım hesaplarda 400altı gözükmüyodu 376 puan geldi şok içindeyim. lise puanlarında bir değişiklik olacakmıymış peki arkadaşlar bunun hakkında bilgisi olan varmı?