Arkadaşlar ben uzun zamandır FIFa 2007'yi yerel ağ üzerindeki bilgisayarlarda arkadaşlarımla oynuyorum. Fakat ne yaptıysak oyun süresini kısaltamadık. Herkes kendi ayarlarından oyunun süresini kısaltıyor normal KICKOFF'da veya bireysel oyunda sorun yok fakat Multiplayer açınca oyun çoook uzun sürüyor. Ne yapmak gerekir?
Şimdiden teşekkür ederim.