R2.ZephyR Turnuva ile ilgili detaylı bilgi ve kayıt için: http://soccercenter.net/forum/338/SCN-3.-PES-6-Turnuvasi/ Not:Turnuvaya katılabilmek için mutlaka ve mutlaka orjinal oyun sahibi olmanız gerektiğini biz yine tekrardan hatırlatalım.
KaziQ Selamlar, Logo kim yapmışsa ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten profesyonel çalışma kanımca. Saygılar.
PF.Napster Orjinal Mesajı Yazan: KaziQ Selamlar, Logo kim yapmışsa ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten profesyonel çalışma kanımca. Saygılar. Emin olabilirsin Zephyr bu işte ustadır ;)