e_webb ya dosya bozulmuştur ya da versiyon farkı vardır heralde benim aklıma başka bi sebep gelmiyo dosyanın bozulması saçma gelebilir ama bazen başıma geliyo (farklı oyunlarda, fm'de hiç olmadı)
NeFaKo fm kayitli oyunum 2 kere bozuldu ikiside aynı sebeb oyunu kayır ederken yarısana kadar geldıgınde elektirik giderse bozuluyor.. çünkü kayıt yaparken yarım kalıyor ve çalışmıyorç diğer sebelerinde biride şu oyunau açtın 1 -2 gün geçti oyundan çık dediğimde oyun kaydedilsinmi diye bir soru geldi evet dedim onceki oyunumun üzerine kaydet dediğimde bi daha açamadım . başkada sebeb bilimyorum ...