03Gs1905 Feldkamp ayağında çok top tuttuğu için uyardığı Hasan Şaş'ı dün savunma oyuncuları ile birlikte oynattı. Adeta Hasan'a gözdağı veren Alman teknik direktör, istediklerini yapması üzerine ise "bravo" diyerek yıldız oyuncuyu tebrik etti. Hasan'ın kendini affettirebilmek için çok hırslı olduğu görüldü.
aLex13hLeB Galatasaray'ın antremanları başladığından beri Feldkamp nerdeyse her gün uyarıyo Hasan'ı .
TheLion_GS **hasan şaş oynadımı tam oynar...geçen sezon ankaragücü maçında 2.yarı oyuna girip kırmızı kart görmesine rağmen nasıl oynadığını gördük...bence orta sahanın sağına hasan şaş monte edilmeli ve banko oynamalı...ve uğur uçar sağ bekte görev almalı...sabri de var gerçi ama...**
PeaCeMaC Ben Kalli'nin bu antrenman performansını çok beğendim:), oyuncuların akıllarını başlarına getiriyor. Sağ kanat için düşüncelerin doğru yalnız kalli bek için uğuru düşünmüyordu galiba. Bence Sabri açık, Uğur bek oynamalı. Hasan sonradan girebilir.
Marty o kadar oyyuncu varken ugur u yeri sadece kulübedir. ayrıca hasan ın bu agresif tavırları Obi cup finalinde de devam ediyodu.