onnur 95-2005 yılları arasında çıkan WE oyunlarının süper bi videosu..izleyin geçmişi hatırlayın derim ben.. http://www.youtube.com/v/L8TaLIoESYg>http://www.youtube.com/v/L8TaLIoESYg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
KAVUNCAN http://www.youtube.com/v/nmPtzbbKgaI>http://www.youtube.com/v/nmPtzbbKgaI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
mt_hw1 yaw fifa yıda böle bi gösteseler 10 yılda ne değişmiş onlarda :D :D konami çalışıyor....helal olsun
irreplaceable Orjinal Mesajı Yazan: mustaff50 yaw fifa yıda böle bi gösteseler 10 yılda ne değişmiş onlarda :D :D konami çalışıyor....helal olsun http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=85873&pagenumber=1&perpage=10 biraz araştırsaydın bulurdun. Ayrıca fifayı asla ezdirmicez, bunu bilesen :) ;)
Datronic hatırlıyorum da spiker ''konia pic, atamadı snayde ve en süperi goooollll gol gool gooll gooll goll gooll gooll goll gol gol gooolll üüühhh'' derdi ne günlerdi