soccerman Güzel forma. Biraz daha geliştirirsen süper olcak. Forma logolarını da değiştir. Adidas ve şimdiki oval GS logosunu kullan.
cirkin kral Orjinal Mesajı Yazan: soccerman Güzel forma. Biraz daha geliştirirsen süper olcak. Forma logolarını da değiştir. Adidas ve şimdiki oval GS logosunu kullan. ÖZÜR DİLERİM FORMAYI BEN YAPMADIM ONUN İÇİN SAHİPLENMEK İSTEMİYORUM SİTEDE YENİYİM VE TAM NEREYE KONU AÇILACAĞINI BİLMEDİĞİM İÇİN BURAYA AÇTIM
Mad_Dragon forma crazy_27'nin gibi geliyor,çünkü o bugüne kadar milyonlarca GS Fantasy forma yaptı :)
hsnonr arkadasım bu dosyada sadece resmi war formanın datası yok datasını nerdeden indirecez yada remi nereye atacak bilgi werirmisin
crazy_27 kardeş bu forma tamamen bana ait :) Lütfen bunu belirt. Emeğe saygı. Üstelik bu kaleci versiyonu buyrun ben size hem oyun içi hemde GK versiyonunu vereyim :D:D:D http://img411.imageshack.us/my.php?image=diadoragsrenklivv3.png
cirkin kral Orjinal Mesajı Yazan: hsnonr arkadasım bu dosyada sadece resmi war formanın datası yok datasını nerdeden indirecez yada remi nereye atacak bilgi werirmisin ARKADASIM KİTSERVERDEKİ GDB KLASÖRÜ VARYA FORMALARIN BULUNDUĞU UNİ DOSYASINDA GALATASARAYIN KLASÖRÜNÜ BUL AL DOSYAYI ONUN OYUN İÇİ İLK DOSYASINA YAPIŞTIR AMA O KLASÖRDEKİ KENDİ FORMASINI SAKLA ARKADASIN EMEĞİNE SAĞLIK
byte1945 şimdi bende 2 tane klasör var... Galatasaray ve galatasaray sk... içlerinde Pa Pb ga gb alt klasörler var... bunlardan hangisine atacağız... birde denemek için ga klasöründeki all.png dosyasını kesip onun yerine bunu yapıştırdım all.png ismiyle ama olmadı.. yardımcı olursanız sevinirim...
crazy_27 kaleci olanı ga ya at oyun içi olanıda pa ya. :) Galatasaray klasörüne at Galatasaray SK deil.
adrianotalha bide kartallsını yapsan gercekten süper ellerine sağlık ama kartallı da güzel olur yaparsan seviririm