swordfever sitede türkçe spiker var.yüklemeside çok kolay ama yarım ingilizce yarım türkçe oluyor.Bide futbolcu isimlerini ingiliz spiker söylüyo türk spiker isim vermiyor.bunun düzgünü varmı arkadaşlar?