piyanistsb Arkadaşlar spikerimizin 2.versiyonu yayında denemenizi istiyorum Emeğe saygı için lütfen resmi sitesinden indiriniz Not:bu bir reklam değildir sadece pes severlere haber vermek amacıyla konuyu açtım iyi oyunlar ____piyanistsb____
exuberant E BE KARDESIM INDIRELIM DEDIK UYE OLDUK HADI ANLADIKDA FORUMA GIRMEK ICIN 10 MSJ MLLETE MSJ YAZMAK ICIN 50 MSJ ALMAN GEREKIYO GIBI SACMALIKLAR VAR ABI ELINIZE NE GECIYO BU KISITLAMARI KOYUNCA ANLAMIYOM MADEM INDIREMICEZ NE YAZIYONKI FORUMA EMEĞE SAYGI DIYEE AYIP WALLAAA
Toxicboy Ben spikeri hiç beğenmedim.Telaffuzlar yanlış,ses tonu bi garip,hem sözler daha az,eskisi çook daha güzeldi bence
UtkUguR **Bence Çok Kötü Olmuş Zaten Spiker Olan Bir Kişinin de Ses Tonunun Gzl Olması Lasım Hiç de Gzl Deil Bence Nese Emeğe Saygı ;)**