Orjinal Mesajı Yazan: _oZn_AfRiCaNisM
Senin beynin yıkanmış lan :d abim git işine baK :D kız tawla,oyun oyna,dışarı çık eğlen,coş,kop,nargile tellendir.. v.s.. bişeyler yap. Oha diyorum başkada bşey demiyorum :d Acaba düşen ölü cinleride bulan olmuşmudur :d amldşmbjkajsmfklgjsmdklf
Yanlış anlama uzaylılara inandığım düşünülmesin. Fakat adı geçen sitede ufo olarak gökten düşen beyaz cisimleri gösteriyorlar. Cinler öldükleri zaman Dünya'ya alev topu şeklinde düşer.