Evet Avrupa"da İlk 11"de Tamamen Yabancı Oyuncu İle Çıkan Bir Takıma Karşı, Sen 6 Yabancı İle Çıkacaksın.
Böyle Mi İlerleyecek Türk Futbolu ?
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Adam olana çok bile bu.. Bana kalsa 6 yabancı 5+1 yapılmalıydı...
5+1 De Çok Değil mi Gürhan Bey ? Şöyle 2+1 Falan Kıyak Olur. Hatta ne 2+1, Yabancı Oyuncu Getirmeyelim Türkiye"ye. Evet Evet, Öyle Tam Süper Olur.