anlayana var tabii..analasan esik ne demek ya! ben bundan kötü anlam çıkaranı da bulurum,direk sadece "Ezik" anlamını çıkaranı da anlarım..ne güzel gitti adam avrupaya..daha iyi bi klübe gitmesini de isterdim ama gitti sonuçta..vatan hainliği yapmış gibi davranıyor birçoğu..yada takımını satış gibi..Yok böyle bi'şey..bi gazetenin de buna alet olması utandırıcı..
koskoca gazete,bunların tashihini yapan çalışanları bile var,direk adamlar burda bizim yazdığımız gibi yazmıyorlar..hata yapmamak zorundalar ki biz bile burda düzenleden düzeltebiliyoruz..büyük terbiyesizlik yapmışlar..Allah bilir bunu bizden bi yönetici yaptırmıştır..işte bu yüzden Fenerbahçe yönetimini sevmiyorum...