emre_h arkadaşlar lütfen yardımcı olun pese 5 e girdiğimde forma seçme ekranını geçtikten sonra çıkan kadro seçme ekranında hata raporu veriyor nasıl düzeltebiliriz ???
celal1992 C de kurulu olan konamı nin içindeki pro evolution soccer 5 dosyasını kopyala ve D ye at. bende işe yaradı
berk1000 arkadaşlar pes5'e girdiğimde kramponları düzelti açıyorum ve hata raporu geliyor. aynı şey kupa maçlarını açınca da oluyor
berk1000 arkadaşlar pes5'e girdiğimde kramponları düzelti açıyorum ve hata raporu geliyor. aynı şey kupa maçlarını açınca da oluyor.lütfen yardım edinn