Sivasspor'un Brezilyalı oyuncusu Fransergio Bastos Türk vatandaşı oldu. Vatandaşlık başvurusu kabul edilen Sergio, Ferhat adını aldı.

Sivasspor Kulübü yetkililerinden alınan bilgilere göre daha önce Türk vatandaşlığı için başvurusu yapılan Sergio'nun Türk olduğu ve Ferhat ismini aldığı bildirildi.
Sivasspor'da forma giyen tek Brezilyalı oyuncu olan Fransergio Kırmızı-Beyazlı ekibe 2005-2006 Süper Lig sezonunda Brezilya'nın Juventude ekibinden transfer edildi.
vay halimize..gittikçe çoğalıyorlar.